1. oyun(04.06.09)
Marifetli Korian ve arkadaşları yol üzerindeki bir handa tanışır. Handa Half-orc Orrath’a ırkçı saldırılarda bulunulması üzerine yeni tanışmış grup bir anda kaynaşır. Yhenni girişimcilik yapmak üzere, Tinen hocası Shandril’in yanında staj yapmak üzere, Orrath ve Wanve de o taraftaki ork aktivitelerini gözlemek üzere Fairhill’e doğru yola çıkarlar. Yolda bir çiftlikte bilmedikleri kişiler tarafından pusuya düşürülürler.
2. oyun(18. 07.09)
Çiftlik evinden ayrılıp Fairhill’e doğru yola çıkan grup ork saldırılarıyla sarsılan kasabada Orrath yüzünden pek hoş karşılanmazlar. Lannet’le tanışırlar. Araya giren otoriteler ortalığı sakinleştirir. Gece orklar kasabaya baskın yapıp Lathander’in Güneşi’ni çalar. Teklif edilen görevi kabul eden Marifetli Korian ve Arkadaşları, yanlarında üç muhafızla beraber orkların peşine düşer. Orkları yolda yakalar ve Güneş’i ele geçirirler. Muhafız Lauriel Güneş’i götürmek üzere kasabaya dönerken bizim cevvaller orkların yerleştiği kaleye baskına giderler.
3. oyun(03.09.09)
MKvA+Lannet harabeleri basar. Orkları, orkların rahibini, orkların şefini hatta bir de ogre’yi keserler(oha!!!)… Fakat ne yazık ki elini kolunu bağlıyıp kapının önüne attıkları Fairhill muhafızı Hathol’un boğazı orklar tarafından kesilmiştir(ohaa). Grup ikiye ayrılır, Wanve ve Tinen ve Lanet, Lauriel’le birlikte sırtlarında Hathol’un cesedi kasabaya doğru yola çıkarlar.
3.5 oyun(10.09.09)
Harabelerde kalan Korian, Orrath ve Yhenni’ye etrafı kurcalamaya meraklı iki genç de katılır. Enlo ve Drumlin. Harabeler araştırılır. Bulunan gizli bir kapıdan birkaç kat aşağıya inilir. Harabelerdeki iskeletler ayaklanır. Korian’a çok fena girişir iskeletler. Sağı solu kurcalamaya yanaşmayan Orrath bunun üzerine dövüşe katılıp kemikleri ufalar. Grup fena hasar almıştır. Yhenni ve Enlo’nun macera ateşi yaralarına rağmen hala sıcaktır. Bilinmeyen bir varlık soğuk elleriyle üstlerine çökene kadar. Canlarını zor kurtarırlar…
3.75. oyun(?.??.09)
Harabelerde yaşanan can pazarından habersiz olan Wanve ve Tinen kasabaya doğru yollarına devam ederler. Wanve ve Tinen Hathol’un ölümünü Lauriel’e anlatır.Lauriel delirir. Gece worgların saldırısına uğrayıp sağ salim atlatırlar. Kasabada kahramanlar gibi karşılanıp omuzlara alınırlar. Hathol’un ölümünün arkasındaki gerçek ortaya çıkınca Wanve ve Lanet hapse atılır. Tinen kasabada bir han odasına yerleştirilir.
4. oyun(10.10.09)
Harabalerde konaklayan ve yaralarının iyileşmesini bekleyen ekip, kasaba muhafızları ve bir Purple Dragon tarafından ele geçirilir. Gece konaklama sırasında bir şey herkese saldırır. Purple Dragon harabelerde dövüşmek üzere kalır, diğerleri yola koyulur. Kasabaya varırlar ve MKvA tekrar bir araya gelmiş olur. Hathol’un ölümüne sebebiyet vermek suçundan yargılanırlar. Shandril, Hathol’u kaldırınca ana dava düşer, diğer önemsiz suçlardan para cezasına çarptırılırlar. Fairhill’i terk etme zamanı gelmiştir. Wanve ormana dönmeye karar vermiştir. Orrath yoluna devam edecektir.
5. oyun(06.11.09)
Arabel’e gitmeyi uman MKvA yolda Lanet tarafından çarpılırlar. Yol üstündeki Belesa kalesine uğrarlar. Kalenin lordu Reynald, oğlunun kaçırıldığını ve haydutların fidye istediğini söyler ve fidyeyi götürmelerini teklif eder. MKvA kabul eder. Yanlarında yeni bir yoldaşları vardır. Sebastian Wagner! Cormyr sınırını geçip sadece bir Belesa’nın açabileceği sandıktaki parayı teslim edip, Baldwin Belesa’yı alarak geri gelmeleri gerekmektedir. Fidyecilerden biri onlarla bağlantıya geçer, teslimat için yola çıkarlar. Baldwin sandığı açar. İçinden değersiz bozukluklar dökülür. Haydut şefi Thoros birinin herkesi kazıkladığına ikna olur. MKvA ve haydutlar anlaşma yaparlar. Sabah MKvA’dan biri rehin kalacak, diğerleri kaleye dönüp hesap soracak ve parayı alıp geleceklerdir. Thoros yine kazıklanır. MKvA sabah kahvaltısından sonra haydutları döver, çocuğu kurtarıp yola çıkarlar. Bu işin arkasında kimin olduğunu bulmaya çalışacaklardır.
6. oyun(03.12.09)
MKvA yanlarında Baldwin dönüş yoluna koyulurlar. Handa saklanırlar. Olayların gizemini çözmek onları kimin kazıkladığını anlamak için Sebastian ve Yhenni kılık değiştirerek kaleye sızar. Muhafız komutanıyla konuşur ve gece buluşmaya karar verirler. Buluşma saati gelmeden kalede olay çıktığı haberi gelir. Muhafızlar kalabalık bir şekilde hana gelir. MKvA ve Baldwin’i alıp kaleye götürürler. Lord Reynald oğlunu gördüğü için memnun gibidir. Olayların arkasında danışmanı Antar’ın olduğunu söyler. Antar’ın odasına baskına gidilir. Kapı üstlerinden kilitlenir. Çıkan dövüşte MKvA ihanete uğradığını anlar. Reynald ve Antar aynı taraftadır. Cezaları verilir. Antar ölür. Reynald zindana atılır. Baldwin Lord olur.
7. oyun(16.01.10)
Kapıyı üstlerinden kilitleyen kişi kalede kanlı bir iz bırakarak sırra kadem basar. Kalede ve kale dışında çokça ölü vardır. MKvA bir nevi adalet duygusuyla katilin peşine düşer. Sınır tekrar geçilir. Thoros’la zorlu bir anlaşma yapılır. MKvA sınırın ötelerine doğru kanlı izleri takip etmeye devam etmek üzere Utica’dan ayrılır.