1UP Admin
Posts : 3270 XP : 9096 Join date : 2008-11-20
| Subject: level up! Mon Jul 20, 2009 2:04 am | |
| heyyoo!
+1 base attack +1 will save +6 skill point +1 0. level büyü günde +1 1. level büyü
kaç vp alıyoruz volkan diyem? | |
|
1UP Admin
Posts : 3270 XP : 9096 Join date : 2008-11-20
| Subject: korian Mon Sep 07, 2009 12:41 pm | |
| daze büyüsünü final versiyonda değiştirmişler. bir kez yaptığın adama 1 dakika boyunca bir daha daze yapamıyorsun. bu şekilde 1 adamı combat boyunca tutma olayı mümkün olamıyor. bizim kullandığımız gibi olmuyormuş yani, daha zayıf artık aslında.
sleep'in casting time'ı da 1 round. şu ana kadar hep standard action gibi yaptık. yani aslında şöyle olmalı: sıra bana geldiğinde yapmaya başlıyorum ve bir sonraki turn sıra tekrar bana gelmeden hemen öncesine kadar yapmaya devam ediyorum. etkisi de o anda ortaya çıkıyor.
bir de sleep'in etki alanında kalan yaratıklardan ilk önce en zayıf olanları (en az HD'li olanları) etkileniyor. bunu da unutmayalım. yani örneğin kulenin tepesindeki sleep hem beni hem barbar orku içine aldığında, eğer orkun HD'si benden daha fazlaysa önce beni etkileyecekti. toplamda da 4 HD etkileyebiliyor. yani bir 2 HD bir 3 HD adam varsa 2lik uyuyor, 3lüğe bir şey olmuyor. ikisi de 2 ise, merkeze en yakın olan ilk etkileniyor.
küçük gibi görünüyor ama aslında etkili şeyler. unutmayalım bundan sonraki oyunlarda.
Last edited by 1UP on Thu Oct 07, 2010 1:09 am; edited 1 time in total | |
|
valost
Posts : 2847 XP : 8584 Join date : 2008-11-20
| Subject: Re: korian Mon Sep 07, 2009 1:08 pm | |
| mühimmiş tabi yahu... bi bakıyım ben de selen'in büyülerine filan... değişen var mı diye... | |
|
1UP Admin
Posts : 3270 XP : 9096 Join date : 2008-11-20
| Subject: Re: korian Sun Nov 22, 2009 6:40 pm | |
| illüzyonlar hakkında,şu guide'ları yazan abi yazmış bunu. verdiği linkte de daha uzun official açıklamalar var. silent image ve ghost sound'u kullanacağım gibi görünüyor önümüzdeki oyunlarda. önceden mutabık olalım, oyun içinde kafalar karışmasın. Illusion Spells and "Interaction": A lot of Illusion spells specifically only allow a save if the illusion is interacted with. This seems faily self-explanitory for something like an illusionary wall. If you touch the wall, you've interacted with it, and therefore get a saving throw. How about if the illusion contains sound? If you make an illusion of a roaring dragon, does hearing the roar constitute interaction? This is when the rules become vague. I'm not aware of any Pathfinder Specific clarification, but Skip Williams did do a clarification for 3.5 that makes a lot of sense, and I would recommend that using Pathfinder, the same guidelines be used. The web article I refer to is located HERE: http://www.wizards.com/default.asp?x=dnd/rg/20060221a To sum up, he says that a saving throw for an illusion that requires interaction to provide a saving throw, should require either touching or studying the illusion, and that should, under most circumstances, require an action. So for the Dragon example, if a character is to use a standard action to either study the image, or carefully listen to the roar, or carefully smell the dragon's stench, etc, then a saving throw is recieved. Just hearing the roar by itself however, does not constitute "interaction". This definition makes sense, and is as close to official as I think we can hope for, so my ratings will assume that your DM uses this criteria. It never hurts to check though, or at least make sure your DM gets a link to the article. | |
|