Fantastik Ortamlar
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeHome  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Wanve

Go down 
4 posters
AuthorMessage
1UP
Admin
1UP

Posts : 3270
XP : 7968
Join date : 2008-11-20

Wanve Empty
PostSubject: Wanve   Wanve EmptyTue Oct 06, 2009 11:58 pm

öle bakınırken dikkatimi çekti, wanve barışın volkan diyemin aklında bulunsun. asıl silahı yay olan wanve için şahane bir ikincil/melee silah olur gibi geldi bana.

Curve blade, elven
two handed
exotic weapon
dmg: 1d10
crit: 18–20

tipi de şöyle bişey olsa gerek:
Wanve Curveblade

şimdi olay şu ki, normal bir karakter için exotic bu elf olan silahı, elf karakterler için martial sayılıyor. wanve kullanmayı biliyor yani.

ayırca elf işi bu silahın, sunder (silahı kırma) denemelerine karşı CMD'ye +2 alması ve
weapon finesse ile kullanılabiliyor olması gibi güzel özellikleri de var.

biraz pahalı sadece (80 gp) ve az bulunur bir silahtır diye belirtmiş açıklamasında. volkan diyem nasıl uygun görürse artık.

ben o iki uçlu ork baltalarına izin vermiyom mesela : )


Last edited by 1UP on Tue Jan 19, 2010 10:03 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
http://fantastikortamlar.forumotion.com
ubor metenga

ubor metenga

Posts : 1272
XP : 5926
Join date : 2008-11-21

Wanve Empty
PostSubject: Re: Wanve   Wanve EmptyWed Oct 07, 2009 1:20 am

volkan diyem izin verir ve wanve 80 gp yi denkleştirebilirse bu parayı sallamayan haliyle süper olur Smile
Back to top Go down
Latron

Latron

Posts : 1363
XP : 5953
Join date : 2008-11-20

Wanve Empty
PostSubject: Re: Wanve   Wanve EmptyWed Oct 07, 2009 5:44 am

tipi çok güzelmiş lan silahın.. elf adama elf silahı tabi mna koim.
ben boklu baltalarla geziyom. ühühühühü..
Back to top Go down
valost

valost

Posts : 2847
XP : 7456
Join date : 2008-11-20

Wanve Empty
PostSubject: Re: Wanve   Wanve EmptyWed Oct 07, 2009 10:51 pm

barışım, sen 80 altın topla, bi tane de satan adam bul, güzel bi pazarlık yap, neden senin olmasın o güzel kılıç... ama okçu adamsın, onun yerine biraz daha pahalıya "composite longbow"a kamanabilirsin...

wanve başlığı altında olmuyo ama biraz daha uzatayım;
mertim, bi barbar olarak "simple" ve "martial" silahlar kullanabiliyorsun. üstüne bi de half-orc olarak içinde "orc" olan herhangi bi silahı kullanabiliyorsun normalde(kasabadaki yangınlı combatta wanve'ye girişen orc'un elindeki çift uçlu balta gibi). fakat sen normal bi half-orc değilsin. o yüzden onu kullanamıyosun diye düşündüm, ki güzel bence böyle. ayrıca aramızda kalsın; barbar, fighter, ranger ne olursan ol, silahına iyi bakıcaksın, di mi Smile
Back to top Go down
 
Wanve
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Fantastik Ortamlar :: Campaign: Marifetli Korian ve Arkadaşları :: Karakterler :: Diğer Karakterler-
Jump to: