yok armorlar tüm melee'ye karşı koruyor, ezici mi delici mi tipine bakmadan. ama bundan bağımsız zaten belli yaratıklarda damage reduction diye bir şey var. atıyorum, iblislerin normal silahlara şu kadar DR'si var falan filan. ikisi birden olunca iyice karışıyor ama.
bir de zaten karakteri ölmekten koruyan şey armor'un 2 ya da 3 DR'si değil, karakterin hit point'i oluyor. vitality point sisteminde wound damage almadıkça gerçek hasar almadığını kabul ettiğimizden, iyice gereksizleşiyor bu DR mevzuu.
hem şimdi böyle yaparsak armorların dr'si kalkacak, ama ac bonusları artacak (standart kurallarda olduğu haline gelecek). yani mesela 'zırhın seni korudu' dediğimizde karakterin hiç VP'si gitmemiş olacak, 1 ya da 2 vp daha az almasını sağlamak yerine. hem daha pratik, hem de DnD kombatının soyutluğu içinde daha mantıklı gibi geldi.